Sunday, November 2, 2014

Oh, Macam Tu Pula...

Makin lama makin sombong.
Makin dewasa makin kurang ajar.
Makin tinggi pelajaran makin bodoh peradaban.
Makin diberi rezeki makin sempit pemikiran.

Lumrah manusia...bila rasa bagus sikit mula la bangga diri.
'Aku paling pintar..so kau x boleh suruh2 aku'
'Aku paling bagus..so x payah la mau nasihatkan aku'
Oh..begitu pulak aturan kau ya?
Mau orang melutut menyembah kau baru kau suka? Baru aku faham...
Ops...boleh ka cakap macam ni? Nanti di tuduh 'play victim' pulak kannnn...

Ada aku kisah kalau 'golongan' kau x suka aku?
Cakaplah sepuas hati. Sampai mulut kau berbuih buih. Silakan, jangan malu.
Seburuk buruk aku di pandangan mata kau,  aku x kurang ajar dengan orang yang melahirkan aku.

Kau buat la sukati kau..teda masa aku mau ambik tau pun. Besides, I don't live my life to please you coz you don't matter to me.

2 comments: