Friday, November 14, 2014

BDC - Day 15 (Surat Kepada Seseorang, Siapa Saja)

Salam everyone!

Agak lewat aku mengupdate cabaran hari ke 15 ni. Jenuh memikir nak karang surat untuk siapa sebenarnya..sebab aku bab tulis2 surat memang out. Bukan forte aku sebab aku lebih suka cakap terus face to face.

Terfikir jugak nak tunda entry ni but something happened along the way..so aku terus dapat ilham kepada siapa aku nak tujukan surat ni.

Okay..here it goes:-

Bismillahirrahmaanirrahim...

Kepada kamu, someone yang berada dalam one of my whatsapp group...I'm just gonna be frank in this letter and tell you right away that I don't like you. I think that you're annoying, desperate, show off and an avid attention seeker. Bukan aku je yang rasa annoyed dengan kau, ramai lagi ok! And to be honest memang aku tak berapa gemar dengan kau since I knew you back in high school. Aku memang tak boleh masuk dengan spesis mesra alam terlebih macam kau. 

Tak malu ke nak join aktiviti orang (yang kau tak kena pelawa pun) tapi kau pulak memandai atur masa? Dah tu apa tujuan kau sound 'jangan waktu maghrib'? Ko pikir kami ni budak2 10 tahun? Are you for real? Please la jangan bangang sangat makcik...umur kita ni 4 tahun lagi dah join kelab 4 series. Sila grow up ya, bukannya stuck di zaman sekolah!

Sorry kalau bahasa aku kasar tapi that's what exactly I wanna say to you upfront. Bagi kau sedar sikit. I think you get the picture. Banyak lagi sebenarnya aku nak tulis tapi baik aku stop setakat ni je...kalau ikut hati memang penuh makian dan carutan dalam entry ni tapi biarlah dulu. Kesimpulannya, aku tak suka kau!

Ada faham?

Tak faham, sudah!

No comments:

Post a Comment