Sunday, November 2, 2014

BDC - Day 3 (Sesuatu yang menguatkan anda)

Day 3 of the challenge.

Okay, sesuatu yang menguatkan aku.
First & foremost of course la Allah SWT...yang maha agung dan tempat aku serahkan segalanya.
Allah yang maha mengetahui isi hati aku, baik buruknya aku, kelebihan dan kekurangan aku...
Susah senang, suka duka, tawa dan tangisku semuanya milik Allah.
Saat aku kesusahan atau sedang sedih, aku mengadu pada-Nya
Dan ajaibnya kuasa Allah, walau bagaimana sukar keadaan yang aku lalui, alhamdulillah Dia berikan petunjuk dan jalan penyelesaian.
Dia masih melindungi aku dan keluargakau dari musibah yang besar.
Allahu Rabbi..la ila ha ilallah....

Kedua, jatuh pada insan yang paling bermakna dalam hidup aku.
Seberapa banyak salah pun yang aku lakukan, dia sentiasa menerima aku dengan tangan terbuka.
Sentiasa memberi kemaafan, sentiasa menyayangi aku.
My mom, my heart and soul.


I love you mom!

Emo pulak entry ni. Ok lah tak nak emo2 sangat.
So that's it...challenge no 3 - DONE!

Kita tunggu entry untuk challenge day 4 esok pulak ye...

No comments:

Post a Comment