Saturday, November 22, 2014

BDC - Day 22 (Destinasi Percutian Impian)

Hai..apa khabar uols semua?
Bertemu lagi dalam entry baru hari ini.
Ready? Let's start!

Dalam previous entry aku dah catit beberapa tempat yang aku ingin lawati. Now let's find out destinati percutian impian aku pulak.

Aku sebenarnya sukakan pantai. Rasa tenang je kalau mendengar bunyi deruan ombak dan kebiruan air laut. So destinasi pilihan aku untuk bercuti adalah Bali dan Phuket.

Kalau dapat bercuti kat dua tempat ni memang aku nak relaks habis habisan. No major shopping trip. A total vacation to the max. Dah aku bayangkan kaki montel ni menjejak kaki di pasiran pantai Kuta and pantai Ao Nang...bersnorkel di Phi Phi Island...makan makan di Jimbaran..tengok Kecak Dance....hoih bestnyaaaaaaa! Pun dah ada dalam plan tahun depan jugak nih...semoga tercapai hasrat aku nak bervacation dengan tenang..Insya Allah!

Dah cukup rasanya dua entry untuk hari ini. Esok aku buat entry yang baru untuk task yang baru pulak ye. Stay tuned!

No comments:

Post a Comment