Saturday, January 31, 2015

Bukan Sebab Aku Jeles Tapi Dah Bo Bo Bo Bo BOSAN!

Aku tak paham...
Merungut bagai nak rak kata takde duit.
Every 5 to 10 minutes mesti mengeluh kata takde duit.
Balik2 asyik cakap takde duit, takde duit, takde duit.
TAPI dalam takde duit tu kejap2 cerita pulak kau shopping sampai beratus ratus.
Makan kat tempat mahal2..
Pegi saloon bagai.
Jadi apakah point kau nak merungut yang kau takde duit padahal kau mampu nak buat semua tu?

Ok la...aku bersangka baik.
Mungkin kau shopping, makan2, pegi saloon bagai tu tak pakai duit sendiri. Mungkin kau di belanja. MUNGKIN.
Still aku tak berminat nak tau.
No..aku bukannya jeles.
Tidak langsung terdetik nak jaki dengan apa yang kau ada or buat sekalipun.
Cuma telinga aku ni dah naik cair taiknya sebab kau asyik ber'zikir' pasal benda yang sama hampir setiap masa.
Aku pun takde duit tapi tak pulak aku mengadu domba kat engkau.
Diam2 aje sudehhh...

Dah. Lega rasanya bila aku luah kat sini.
Kalau faham, syukur.
Kalau tak faham and nak kata aku jeles, lantak kaulah. Aku pedulik hapa.

Au revoir!

No comments:

Post a Comment