Saturday, January 10, 2015

Of Holiday And What I Feel. Or Felt. Whatever.

So I have not been updating since my last post.
That's what happened when my blogging mojo played the game called 'sheer lazy-ness'.
Blog pun terbiar sepi mengumpul habuk2 sawang.

Anyways, I'm here now. Kemalasan masih ada tapi aku gagahi juga mengupdate.
Tak boleh biar malas menguasai..gittew!

Update on my Bali trip, dah dapat confirmation from agent.
Ticket dah settle, hotel dah settle. Tinggal nak bayar balance of payment and nak buat passport.
Lepas tu aku dah boleh menghitung hari detik demi detik pangkah kalendar hari hari..la la la...
Ish, rasa tak sabar pulak nak berholiday! Dalam groupchat HavocBali weols dah plan (read: berangan) nak buat apa once dah sampai kat Bali nanti.
Honestly speaking aku memang pangkah aktiviti menyopping kat Bali.
Aku lebih prefer site visits and beach activities. Syukur ahli rombongan sekepala dengan aku.
Sebelum aku bersuara dah ramai yang sama memangkah aktiviti menyopping.
Tau je la harga barang2 kat Bali bukannya murah. Itu pasal aku pangkah..hehehe.
But takdelah sampai menghalang pada siapa yang nak shopping.
Your money, your choice. Tak gitu?
I hope this trip goes smoothly as we planned.

Aku ke Bali nanti dengan kawan2 sekolah rendah.
Baru jumpa balik after 24 years..tapi bila dah bergabung terus rasa sangat rapat antara satu sama lain.
Baik yang lelaki mahupun perempuan, kami dah jadi macam adik beradik.
Susah senang sama merasa, tak berkira antara satu sama lain.
Ikhlas bersahabat tanpa mengharapkan sebarang balasan.
Memang at times weols pandai jugak bergurau kasar or terover tapi semua tu tak simpan dalam hati.
Alhamdulillah...aku bersyukur dapat jumpa balik dengan diorang.

Actually aku nak post pasal something else. Tapi aku rasa macam terlampau melancholy and kalau dibaca boleh membuatkan orang salah anggap kat aku pulak. Daripada aku mengeruhkan keadaan yang dah tak berapa nak jernih ni baiklah aku diamkan aje. Walaupun dalam hati dan benak aku ni ada tanda soal yang sangat besar. Takpelah..I know where I stand. Cuma rasa terkilan tu masih ada and I don't think it will ever go away until I know the real reason. Nak bertanya, boleh je tapi rasanya berjawab tak pertanyaan tu nanti? Atau sama macam bercakap dengan dinding jugak? Ops, terlebih sudah!


P/S: If you read my previous post, the answer is: No, I did not tapau sushi on that day.

There. Done and dusted. See y'all later, earthlings!

No comments:

Post a Comment