Friday, January 16, 2015

Of Me Being A Makcik To Unwell Kids...

Sangat celaru beberapa hari ni gara2 anak2 buah kesayangan aku demam serentak.
Demam berirama 4 orang sekaligus.
Two of them pulak kena sawan sebab tinggi panasnya..terus masuk hospital pada hari yang sama.
Sekarang alhamdulillah semua dah okay.
Yang di hospital pun dah discharged.
Aku ni nampak je tough kat luar tapi kalau benda yang kena mengena dengan family, memang aku lemah.
Well..I guess most of us pun sama kan.
Maybe ada la segelintir tu yang hati kering. Steady je walaupun keadaan cemas. Terpulang hati masing2.
Kalau budak2 tak sihat aku mulalah restless. Tak dapat makan, tidur pun susah. Asyik terfikirkan macam mana keadaan diorang. Risau hati selagi tak tau khabar terkini. Bila dah tau yang diorang beransur pulih, baru aku boleh tarik nafas lega.
Okaylah aku nak qada tidur dulu. Nanti malam sikit aku up satu lagi entry.
See ya, earthlings!

No comments:

Post a Comment