Tuesday, January 13, 2015

BR1M 2015

Dari semalam aku dengar kecoh katanya subsidi BR1M dah masuk.
Aku relax je..dalam hati kata 'mesti giliran aku lambat lagi'.
Yelah..dari pengalaman lalu, aku dapat lambat.
Kumpulan ketiga gitu. Penat jugak ulang alik ke Pejabat Daerah cek kalau dah ada voucher.
Kali ketiga pegi baru ada hasil.

So berlandaskan pengalaman lalu, aku just take it easy.
Lagipun bila semak status kat web LHDN, masih dalam proses.
Masa buat kemaskini haritu pun aku dah bagi no akaun.
Kalau sampai giliran, masuklah duitnya kan?
Tapi kan...ribut pulak di grup whatsapp cakap permohonan masih dalam proses tapi bila check kat bank dah masuk duit BR1M. Pelik kan?
Nak tak nak aku check la jugak..Alhamdulillah memang betul dah masuk.
Kena lagi time dah hampir pokai ni dapat RM350, tak ke kau bersyukur?
Lega hati Kak Ton!

Balik ni nak meronda CP kot...itu pun kalau rajin.
Kalau malas menguasai...Hup Huat Supermarket aje, sudeh!

See y'all later, earthlings!

No comments:

Post a Comment