Wednesday, January 21, 2015

Kau Dengan Minat Kau, Aku Dengan Minat Aku. TAPI Jangan Paksa Aku Suka Keminatan Kau, Boleh?

Let me just be frank. Aku tak suka kalau kena paksa untuk menyukai keminatan orang.
Kalau aku dah cakap tak minat tu, tak minatlah. Apa yang susah sangat nak faham?
Boleh pulak kau sentap. Dalam sentap, sempat lagi nak promo/kempen.
'Eee rugilah kau...sekarang Korea2 ni tengah in tau!'
So what kalau dia in? Perlukah aku minat semata mata sebab dia in?
I don't think so. Selera masing2 la bhai...kau suka, kau punya pasal. Kau hadaplah apa yang kau suka tu 24jam sehari 7 hari seminggu, ada aku kisah?
Biar sampai bulau biji mata kau pun sukati kaulah. Kesukaan kau kan. Apalah kuasa aku mau menghalang.
Cuma bila kau sudah kempen2 & memaksa, bikin aku menyampah tahap gaban. Hingga jadi satu kesalahan pulak bila aku suarakan ketidakminatan aku. Ha freakin' ha. You are clearly missing the point.

Aku ni pun ada je artis yg aku suka. Aliran muzik yang aku prefer..genre filem pilihan dan sebagainya. Cuma aku takde sampai memaksa orang suka apa yang aku suka. Paling kuat pun aku akan suggest je. Terpulang kat orang nak terima atau tak. Cuma some people tak boleh terima (read: TAK FAHAM BAHASA) maka prinsip aku dipersoalkan.

Lantaklah!

No comments:

Post a Comment