Wednesday, July 15, 2015

Merepek Repek Di Malam Hari

Nampaknya esok kitorang akan mengecat rumah.
Warna pilihan kali ini: soft grey.
Mudah mudahan ada stok di kedai.
Esok aku kerja jugak.
Ikutkan aku dah lama apply cuti tapi last minute boleh pulak bos kensel cuti aku esok!
Dia approvekan cuti Monday aje.
Kurang hajar sungguh!
Takpe..dah pakat dengan office mate aku balik awal esok. Lantak!
Dah la esok banyak benda nak buat.
Rumah masih bersepah bagai di rodok lembu naik minyak.
Semua tu kena buat sebelum sungkai sebab after sungkai the boys start mengecat.
Then weols bertolak ke IP pulak..menyambung tugas jadi warga dapur.
Harap2 tenaga mencukupi.
Tak nak aku serupa zombie on hari raya.
Orang semua lawa2, kang aku macam hape ntah. Ish..takmo takmo!

Ntah apa angin mak and adik aku ni..kerajinan pulak diorang buat biskut.
Semalam buat makmur, hari ni buat semperit susu pulak.
Dengar2 esok nak buat chocolate chip.
Mana2lah asal bahagia khennn.

Hurmmm...apa lagi nak hapdet...
Oh ada citer hot and sesantional pasal office aku. Tapi takleh citer sekarang kot. Nanti2 lah aku bagitau ye...hehe.

Ok dah itu je nak cakap.
See uols later, pipols!

No comments:

Post a Comment