Wednesday, July 15, 2015

Hapdet La Jugak

Aisehmen...nampaknya perihal sahur n sungkai buat tahun ni memang banyak skiplah.
Nak buat camne...aku busy melampau lampau sampai takde masa mengupdate.
Seriously! Aku ni dah ke tahap tak boleh tengok government air transport warrant lagi dah....nak muntah belahak rasa kalau nampak kelibat benda tu.

On other note, weols baru lepas sahur berlaukkan ayam kari.
Eh, bukan weols..AKU baru sahur berlaukkan ayam kari. Yang lain makan ayam kicap.

Lusa dah nak raya.
Alhamdulillah baju raya aku dah siap.
Sehelai je baju baru aku. Tapi tak kisah..sebab aku almost tiap tahun pun memang sehelai je baju raya.
Cukup buat syarat pakai di raya pertama. Selebihnya kita selongkar lemari cari apa yang ada. Jimat gittew!

Tahun ni tak buat persiapan sangat.
Konsepnya tunggu dan lihat.
Setakat ni baru pasang colorlight.
Cat rumah, tunggu bajet dr adik aku.
Kalau ada, esok kot baru start mengecat. Kot takde, kita bawak2 la mencuci dinding tu ye.

Dah la. Aku nak bertapa kat toilet jap.
Kalau rajin nanti aku hapdet lagi ye.
See you latet, pipols!

No comments:

Post a Comment