Thursday, October 24, 2013

Mata Yang Mengelirukan

Kejadian awal pagi tadi.
Terbangun mengejut, terus jeling jam.
Hmm...hampir sejam dah masuk waktu solat subuh.
Mata pula masih bagai di gam gam, tambahan pula angin waktu tu sangatlah sedap bertiup...sejuk weh!
Best kalau berkulut dalam selimut..hehe
Tapi gagahkan jugaklah bangun dan berwudhu nak solat.

Selesai wudhu', aku ada sikit hairan.
Dah jam 530 pagi ni, kat luar masih gelap gelita.
Oh, mungkin mendung nak hujan, maklum angin bertiup agak kencang jugak lah kan...
Tapi aku masih musykil lalu jeling lagi sekali ke arah jam dinding.

Masya Allah....baru pukul 330 pagi daaa....
Apasal mata aku kero sangat ni haa?
Dan ini bukan kali pertama tau, dah kali kedua jadi macam ni.
But the 1st time lagilah dahsyat. Siap solat Subuh kooo...miahahahah!
Dah siap solat baru perasan jam 330 pagi.
Istighfar panjang aku!

Dah sedar tu, patutnya buat la solat tahajjud ke apa kan...alang2 ada wudhu'
Akan tetapi aku adalah insan yang lemah lagi mengantuk.
Maka aku tidurlah balik.

Itu saja kisah awal pagi dari aku.

Comel kan? *muahahhahahahahaha*




3 comments: