Friday, September 19, 2014

Cerita Ceriti

Hi uols! Lama aku tak berkarya disini kan?
Bukannya apa, kemalasan  menyerang bertubi tubi.
Bila nak hapdet je, terus otak jadi jammed.
Type, padam. Type, padam..lama2 aku delete terus.
Bukan takde bahan nak di blogkan, ada je. Cuma aku yang malas. *Sila lempang*

Pasal gaji..hmm dah dapat pun.
Tapi dah selesai jugak membayar bil dan hutang piutang.
Baki? Jangan kau tanya. Boleh mengalir air mata menengoknya.
Untuk bulan ini aku dah sound awal kat bos, mintak gaji awal.
Next week aku nak melawat ibu kota with family.
Nak la kan pakai duit untuk belanja.
No..bukan shopping. Ok maybe laa shopping light light macam tudung, shawl etc tapi nak menyopping sakan tu memang idok leer Kak Ton mampu.
Aku lebih suka shopping makan daripada shopping beg kasut kain baju tu.
So far, boss kata okay. Tapi next Monday aku kena peringatkan bos sekali lagi pasal gaji ni.
Tak nak la nanti dia purak2 lupa lalu membawa kecelakaan terhadap poket aku kan...
Mana nak seronok kalau jalan jalan takde sen.
Mintak2 dipermudahkan...aamin!

Oh ye..hari ni at 2 pm aku ada interview kat Harbour City.
Bidang yang sama jugak..dah ini je yang aku reti buat. Memang pusing pusing ke situ jugak.
Hopefully everything goes well. Aku percaya kalau dah rezeki, Insya Allah dapat.
Nanti kalau angin rajin merasuk, aku hapdet la pasal interview tu ye.

Ok lah itu je nak cerita.
Buhbye village pipols!

No comments:

Post a Comment