Thursday, July 24, 2014

Tolong La Jangan Di Timpa Sakit Time Raya..

Since tengah hari semalam aku rasa lemau.
Sakit kepala, pegal pegal badan, mood ke laut asyik nak menaga je aku rasa.
Then before sungkai tu aku notice tekak aku gatal and perit.
Asyik terbatuk batuk tapi bukan la batuk teruk ke apa..just small coughs aje.
Cuma tak best la kan rasa tu. Tak selesa.

Sahur pagi tadi, badan dah mula suam suam. Cepat cepat aku telan panadol.
Cegah sebelum parah katanya.
Makan tak berapa selera, ambik nasi sesudu kecik and sup ayam.
Air dua gelas besar. After Subuh terus tumbang.
Sekali terbangun jam 730 pagi..hahhaha!
Macam lipas kudung la aku bersiap pegi keja tadi.

On the way tu, dah tambah satu package lagi.
Hidung panas, lepas tu bersin beberapa kali.
Tapi badan dah tak suam. Alhamdulillah.

Aku harap boleh kebah sebelum raya, Insya Allah..
Bukannya apa, kalau aku sakit siapa yang nak masak for raya nanti?
Takkan nak biar nenek and mak aku pulak yang buka bunga silat di dapur..isk, tak sampai ati aku!
Takpe..kang aku gi farmasi beli ubat.
Tak suka la sakit ni...tak selesa tau!

Doakan aku ok!

No comments:

Post a Comment