Monday, March 31, 2014

Of Mobile Data & Power Walk

Sangat annoying bila mobile data sudah tamat tempoh.
That's what happened to me today.
Sekarang aku online di hp 'pinjam' wifi kedai frozen seafood sebelah office aku.
Itu pun ala2 hidup segan mati tak mau.
Bertabah, mudahan hari ni pay day.
Boleh top up mobile data & kredit..hew hew hew!

Hari ni Kak Ton & rakan sepermainan akan berpower walk di Bukit Padang.
Haip, jangan gelak haaa...ko hengat aku memain ye?
I is serius! Aku suka je aktiviti berpower walk ni.
Last week weols berpower walk di Tanjung Lipat.
From the parking lot to the end of the track dalam sejam lebih jugak lah.
Tu baru sehala ok! From the end-track back to parking lot pun dalam sejam.
Kira dah 2 jam mak hencek berjalan laju.
Tapi yang pelik, tak pulak aku lencun dengan peluh.
Sekadar peuh lite lite tu ada la sikit.
Lencun lagi aku berpower walk kat rumah  via The Biggest Loser Power Walk video.

Kita tengok lah hari ni mandi peluh ke tak.
Harap harap berpeluh hendaknya.
Kalau tak, macam tak puas hati pulak kan..
Exercise tapi peluh nan ado..acaner tu?

Esok lusa, kalau kerajinan melanda aku update pasal berpower walk tu ye.
Sekarang nak nonton Oh Oku dulu.
Dah lama tertangguh ni.

Ciao, bella's!

No comments:

Post a Comment