Thursday, March 13, 2014

Bila Anak Buah Kurang Sihat...

Mak buah ini pulak yang terover risau mengalahkan makbapaknya.
Aku macam ni lah...
Kalau anak2 buah aku x sihat, aku cepat gabra.
Especially kalau demam. Tak senang duduk aku.
Puncanya bermula dengan si Zannah.
Dah dua kali dia demam kena sawan.
Depan mata aku nmpk dia gigil then kejang.
Nasib mak aku superwoman, percik air kat muka dia and buka mulut dia bagi nangis.
Start itu aku dah fobia kalau demam ni.

Last week Zana demam lagi.
Tapi alhamdulillah cepat kebah.
Sekarang kakaknya pulak demam. Dah bawa ke klinik, tonsil kata doktor.
Harap cepat kebahnya.

Bila diorang tak sihat ni, aku akan kol rumah almost setiap jM nak tau perkembangan.
Bising mak aku. Hehehe...
Ye aku tau aku over but I just can't help it!
Selagi aku tak tau selagi tu aku tak tenteram.
Jantung asyik berdebar macam nak pecah.
So bila dah tau diorang ok barulab lega.

Sorry la..aku tau memang annoying perangai macam aku ni kan.
But I guess I care and love too much, it hurts when you saw your loved ones sakit.
Kalau sakit tu boleh pindah milik, aku volunteer diri aku nak takeover. Biar diorang sihat & happy all the time.

Ok lah. Nak jenguk budak yang kurang sihat tu dulu.
Kalau ada idea nanti aku up entry baru.

P/S If ada typo mahapkanlah ye, hapdet pakai handhone ni memang hazabullah!

1 comment:

  1. baru sempat nak membaca blog kau ni... hurmmm... tak menyempat dah maklum sibuk gitu berpower walking...

    ReplyDelete