Monday, December 1, 2014

BDC - Day 31 (Apa Yang Anda Dapat Dengan Berblog)

Aku buat blog ni untuk suka suka je.
Sebagai satu medium untuk aku bercerita a.k.a meluahkan perasaan.
Pendek kata macam online diarylah kaedahnya. Cuma tak private.
Bila dah open tu, of koz bukan semua cerita peribadi atau tidak aku coretkan.
Ada yang aku rasa takyah tulis pun takpe.
Ada jugak yang sepatutnya aku tulis tapi nan ado dibuat. Malas lettew..takde sebab lain.

Aku tak harapkan readers melonjak atau rating blog aku tinggi. Infact aku tak kisah pun.
Walaupun dari blog ni boleh buat duit, somehow aku takde keinginan pun nak jadikan blog ini sebagai side income.
Yelah..aku ni bukannya blogger tegar pun.
Kalau takde Bloggers Daily Challenge ni, takdenye aku nak mengapdet hari hari.

So..bolehlah dikatakan yang aku dapat kepuasan peribadi melalui blogging. Aku puas bila dapat meluahkan atau menceritakan apa yang terlintas di fikiran. Rasa lega hati bila berkongsi sesuatu..walaupun contents entry aku selalunya merepek repek aje..heheh.
Tak kisah la..janji hapdet, dah kira bagus :)

Sedar tak sedar, ini merupakan final entry untuk Bloggers Daily Challenge.
Alhamdulillah..dapat jugak aku habiskan walaupun sometimes otak buntu takde idea nak menulis tapi aku harung jugak menaip.
Tu yang sometime ayat berterabur a.k.a caca marba. Takpelah ye, asallan korang paham..sudeh!

Lepas ni bila pulak nak hapdet entry baru?
Berdoalah supaya aku rajin.
See uols soon!

No comments:

Post a Comment