Saturday, May 24, 2014

Tak Suka! Hergh!

Adalah paling menyampah bila quota habis.
Aku nak upload gambar dalam blog ni pun tak dapek uols!
I mean dapat la choose picture tu but bila nak upload tak gerak apa pun.
Apasal laa berquota quota ni. Kasi unlimited cannot meh?
Dasar kedekut!
Eh..sesuka hati aku cakap orang kedekut. Padahal sendiri lagi kedekut
Nak package murah tapi unlimited sajo. Haha!

But yeah..annoying gila tak dpt upload gambar.
Ye la now aku update pun dari si samseng nota 1..
Senang sekali harung ambik gambar terus dari gallery.
Tak payah transfer transfer.
Poyo je kan statement tu..padahal the truth is aku masih blur hal mentransfer pics dari phone ni ke pc. Klu BB aku taulah.
Yeeee aku noob like that. So what? Waaah..tetiba emo. Gilo..heheh!

Tengok lah klu aku rajin tengah malam karang aku buat entry bergambar.
Normally by that time speed internet agak laju.
Tapi kara quota dah habis...aku rasa slow serupa kekura gak.
If that's the case...takdelah entry bergambor.

Ok babai.

No comments:

Post a Comment