Sunday, October 27, 2013

Habib oh Habib

Tadi pagi Kak Ton terlajak tidur. Again!
And terlepas Subuh. Again!
Haih..macam nak sepuk muka sendiri! Grrrrr!
Minta di ampunkan dan di hindarkan dari selalu terlajak Subuh, aamin...

Rasanya most people kenal dengan Diana Amir, kan?
Kalau tak kenal, sila google. I is malas nak explain.
Sebenarnya aku ni bukanlah peminat Diana Amir.
To be honest aku susah nak minat artis Malaysia ni, kecuali beberapa orang je lah.
Anyways to cut the story short, dia dah selamat nikah yesterday.
Congratulations lah ye...

Bagus juga dia ni, tak dedahkan siapa tunang dia.
Ok la kan, aku pun takdelah kisah sangat and takde keinginan pun nak tau sapa jejaka bertuah tu. Tapi sekali terbaca di beautifulnara hari tu, tak silap cerita pasal pengumuman tarikh nikah diorang, terkesima jugak aku seketika.

Bukan pasal apa, tapi bila nampak gambar tunang dia...homaigawd! 
Hensem oh! No wonder la dirahsiakan dari pandangan umum...hehehe...

And tadi aku baca lagi beautifulnara. Dah up gambar nikah diorang. 
Sekali lagi aku terkesima. Handsomenya husband Diana Amir ni..


Cilok dari beautifulnara.com

Aku suka tengok muka dia. Very calm and collected, sweet gitu!
Kiranya kalau kau tengah kusut, tengok muka dia ni boleh tenang.
Tapi ini pandangan aku. Pandangan orang lain aku tak tau.
Maybe ada yang tengok dia ni biasa biasa aje. 
But for me, he's all that (yang aku mention tadi lah)

Sebelum aku angau dengan laki orang, adalah lebih baik aku tamatkan entry pasal si Habib ni sekarang. He's taken, so I rest my case *lap air mata dengan hujung lengan baju*

Untuk Diana Amir dan Habib:-

Selamat Pengantin Baru, semoga bahagia dan kekal ke Jannah.
Aamin Ya Rabb....


Adios!

2 comments:

  1. minat sebilangan artis Malaysia sahaja katanya... welll... mcm kenal sapa dlm kategori tu kan... terjumpa kat Genting Highlands.

    ReplyDelete
  2. Oh..yang itu minat sepanjang zaman *flashback memori di Genting*

    ReplyDelete