Wednesday, October 23, 2013

Surprise!

Pagi pagi tadi dapat kejutan masa nak buka gril antik di pintu belakang.




Roboh uols!

Menurut saksi kejadian, simen roboh jam 1 pagi. Puncanya tidaklah ku tahu.

Yang aku tahu, gril tak dapat buka.
Paip pecah so air pun takde.
Yang paling sedih, line internet pun takde! Wuwuwuwu!!!!!

Tambah aku takde kerja.

Nota: Nasib baik subscribe mobile internet. Boleh online & hapdet blog. Kalau tidak boleh meroyan aku!

Nota2: Gril antik ofis aku adalah yang berwarna kelabu itu. Sekian.

3 comments:

  1. tak pasal2 terima panggilan dari kak noob pagi2 buta...

    ReplyDelete
  2. Abis tu segala wadah media sosial kau x online, makanya aku guna teknologi oldskool bernama TALIAN TETAP a.k.a telefon.

    ReplyDelete
  3. moga dimaafkan kekhilafan direy iney... maklum sajalah ralit dgn keduniaan... *larik

    ReplyDelete