Saturday, October 26, 2013

Pagi dan Hari Ini

Pagi tadi terlajak pulak tidur.
Elok terbangun jam 4, aku bantai tidur balik.
Nah, padan muka terbangun waktu Syuruk.
Terlepas Subuh. Geram ya amat!

Entah setan apa yang bergayut di mata, boleh pula aku lelap sampai jam 6 setengah.
Kelam kabut menuju dapur buat breakfast!
Kebetulan lauk semalam masih ada, jadi aku panaskan aje.

Masak nasi, kemas dapur yang berkecah akibat kelam kabut lepas tu terus mandi.

Tapi aku cuma sempat pack nasi goreng je.
Lunch aku lupa langsung!

Le Breakfast. Gila agaknya blogger ni gambar terpusing sendiri lepas tu cannot rotate pulak, tsk!


Akibatnya, terpaksa membeli kuih pau ayam  -__-'

Mama pau ayam.

Aku beli dua biji sebab lapar. Tapi makan sebiji dah kenyang. Sebiji lagi di simpan untuk hi tea (waaah kelas kau Jah ada Hi Tea bagai! Verangan!) 

Rasanya? Boleh la. Nak kata sedap sangat sampai craving siang malam tu, memang tidak. 

Bagus juga aku makan pau for lunch sebab malam ni si Jassie bawak makan kat Upperstar. Maklumlah makanan di Upperstar tu memang berat berat belaka so balance dengan lunch aku yang ala2 light tadi. Jassie bermurah hati mahu membelanja diriku jadi bila ada perkataan BELANJA itu harus aku cepat2 setuju khennn. Rejeki jangan di tolak..hehehe!

Till next update ya!





2 comments:

  1. curlass ko jah sempat buat breakie... aku smpt buat rambut je kalau bgn pagi... sarung baju.

    ReplyDelete
  2. Kannn...demi penjimatan berganda kaedahnya tu, gagahkan juga buat breakfast & lunch. Ikut hati x kosser aku, tapi segala2 dah naik harga skrg maka marilah kita berjimat cermat *salam 1Malaysia* ngehehehehe!

    ReplyDelete