Thursday, October 9, 2014

PastaPasta: Tidak Kecewa :D

Hai, assalamualaikum uols!


Sepatutnya aku up entry ni semalam tapi mata ni macam disumpah sumpah pulak.
Baru pegang henfon nak mengupdate, tetiba rasa mengantuk tak boleh blah.
Ditambah lagi dengan hujan dan angin sejuk bagai dalam peti ais, confirm tido sedap banget.
Maka aku pun terus la membuta...hew hew hew!
Dalam hati berdoa semoga aku ada kerajinan nak update belog esok hari :P

Pagi ni pun aku hampir terbabas Subuh. Penangan sejuk lettew.
Sampai office agak lewat and seperti biasa takde apa sangat nak dibuat.

Jadi sementara angin rajin masih bersisa, marilah kita publish satu entry (makbul kot ye doa aku semalam)

Ok cerita semalam...
Dah berjanji dengan si Alizam nak lunch sama after dia selesai berurusan di UTC.
Aku suggest makan kat PastaPasta yang lebih kurang sepelaung je dari my office.
Aku saja pilih kat situ sebab aku tau si Alizam ni peminat pasta.
Besides, makanan kat situ confirm sedap & harga pun berpatutan..so why not?

Dalam jam 1235 macam tu Alizam whatsapp aku. Dah sampai Sugarbun katanya.
Lapar dia bilang. Oklah, let's menapak ke PastaPasta. Only 2 minutes away.
Sampai je terus ke kaunter to choose our meals & drinks. Lepas tu baru pilih tempat duduk.
Semestinya yang lighting cun ye. Maklumlah, nak amek gambor kata ko! #villagepeople sangat!


Partner in crime. Aku curi snap gambar beliau. Hew hew hew!

Mine. Linguine Bolognaise


Alizam's. Spaghetti Seafood Carbonara.

Laju je Alizam menyuap. Aku maintain la makan selo mosyen. 
Bukan kontrol cun ye, takde masa akunak kontrol2 bagai.
Tapi sebab pasta tu panas daa...kena tiup2 sikit baru best masuk dalam tekak.
Lagi best bila dibelanja...terus kita menikmati kesedapannya secara total...tak gitu? Hehehhe..
*Terima kasih Alizam!*
 
Aku dah beberapa kali makan kat PastaPasta ni. So far memang aku puas hatilah.
Cuma ada sekali tu aku beli spaghetti carbonara, and I agree with you Alizam yang kuahnya sedikit cair.
From then on, kalau aku makan or tapau kat PastaPasta aku akan mintak kuahnya dipekatkan.

Nice food + good company = Belly Happy. Kalau ikut falsafah cousin aku si Boy Ahzuan, bunyinya jadi macam ni:-

'GENDANG GENDUT TALI KECAPI, KENYANG PERUT KETAWA HEE HEE HEE'


2 comments:

  1. brother kat belakang tu yg pose maut dlm gambar curi kau tu kann... over taw village pepol skrg.

    ReplyDelete
  2. Ha'ah kan..bru aku perasan! Overrrr bebenau! Miahahahah!

    ReplyDelete