Friday, October 17, 2014

Jumaat Nan Indah :)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh...
Salam Jumaat semuaaaaaa!
Apa apa pun mari Kak Ton belanja selfie seround:-



Amboi3x..kemain floles, halus, mulus, memancor muka Kak Ton dalam gambar khenn...
Padahal dah auto retouch pakai Meitu app..pffft!
Kalau gambar ori, haruslah pengsan menengoknya...hew3x

Sebenarnya tadi aku ada breakfast interview.
Kenapa breakfast interview? Sebab starts at 7am.
Venue: Cafe Boleh, Pacific Sutera
Kelas tak Kak Ton? Hew3x...

Alhamdulillah interview berjalan dengan sangat lancar.
Actually bukan interview apa sangat pun. Lebih kepada sesi suai kenal.
Takde sentuh pasal kerja ke apa. More to listening to 'future boss' punya planning.
Sangat sempoi interview sambil menyuap makanan. Ko mampu? I mampuuuuu...miahahha!
Anyways, aku takdelah melahap bagai nak rak. Makan sikit2 je buat syarat.
Ntah kenapa nepsu tak berapa membara sangat.
Saka lapar masih tidur kot..if dah merasuk mau licin buffet table aku kerjakan *ok imaginasi melampau. Sila abaikan pernyataan ini hahahhahaha*

Aku di minta utk report duty next month.
Tapi aku minta kelonggaran sikit.
Ko paham2 la keadaan gaji di kompeni sekarang ni agak tidak stabil.
Susah aku jangkakan bila nak terima gaji.
So aku tunggu gaji (terakhir) dari sini dalam tangan dulu, baru aku cha alif but.

By right, aku boleh lari macam tu je sebab takde surat lantikan mahupun confirmation letter from my current employer.
Tapi aku tak la keji sangat. Dapat gaji je, aku akan slow talk dengan boss.
Explain sebab musabab aku nak blah dari sini.
Sebab utama of koz la gaji.
Yang di tawarkan oleh 'future boss' adalah mustahil untuk current boss nak counter offer.
Which I doubt very much pun yang dia akan counter offer untuk aku stay disini.
Hopefullly semua ni dapat settle dengan baik dan berhemah..insya Allah.

No comments:

Post a Comment