Wednesday, October 15, 2014

I Don't Like

"Apa itu BR1M, kasi pun food voucher saja"
"Mau lagi kasi tiga kali..kenapa tidak satu kali terus? Nah, tiada duit la tu si Najib.."
"Ini BR1M bikin bayar minyak kereta pun tidak cukup"

Ayat orang2 yang tidak bersyukur dan kerjanya asyik mengondem pucuk pimpinan.
Hello, set2 macam kau ni layak duduk berak siring parit sajalah.
Tau komplen saja. Sudah di kasi x pandai bersyukur.
Macam sialpalis kau punya gaya. You go kojol lah like that!
Kalau sekadar kaki lepak di kedai kupi dari pagi sampai petang cuma minum kupi (atau air sejuk) satu gelas, jangan sukati kondem x tentu pasal.
Dari sepuluh tahun lalu aku nampak kau bersidai di sana.
Orang lain makin maju, hidup berubah.
Yang kau? Pi mai pi mai tang tu jugak.

BR1M kerajaan yang bagi. Dalam otak kau (yang aku rasa sekecil mata Ostrich), Kerajaan = DS Najib.
So ko kluarkanlah statement bodoh, DS Najib bayar brim 3 kali sebab dia xde duit...like WTF BBQ sangat!
Aku malas nak ulas la, sebab aku rasa yg baca or dengar statement ko pun dah tau betapa bodohnya manusia macam kau.
Tahap infiniti bodohnya!

Kalau dah tak pandai bersyukur, macam tu lah.
Apa pun tak betul di mata kau.
Tapi benda di hulur kau sambut pulak kan...
Paling depan pulak kau baris kan.....
Membuktikan how low you are.
Banyak cakap sangat, banyak komplen sangat, janganlah kau apply BR1M.
Ramai lagi yang nak dan layak berbanding kau.

Bodoh, bodoh, dan bodoh.

P/S I'm sooooo not into politic tapi aku benci orang yang berlagak macam bagus in politic padahal tin kosong. Benci yang amat!


No comments:

Post a Comment