Monday, November 18, 2013

SEMBUNYI

Rasanya dulu pernah aku post dalam blog yang lagi satu.
Tentang how I love this song so much.
Sebab masa tu aku sedang *ehem ehem* involved dengan someone.
And lirik lagu ni sangat spot on untuk kedua pihak.
Tapi tak payah la aku elaborate pasal tu sebab dah jadi kenangan yang tak berapa nak indah.
So KITA TUTUP BAB ITU!

Tapi sampai sekarang aku masih terkesan. 
Macam ada satu rasa yang sangat best dalam hati setiap kali dengar lagu ni.
Mungkin cara penyampaian atau suara penyanyi yang mengasyikkan, maybe?
Yang pasti aku rasa terbuai buai bila lagu ini berkumandang.
Isk..jenjangan berhantu kot? Nauzubillah....

Anyways, aku nak tepek jugak disini. Siap dengan lirik lagi.
Supaya korang pun boleh terbuai buai sama.
Kalau tak pun, ada aku kesah?

Enjoy!





Percikan sinar matamu singgah di hati
Bergetar bibirku bisu sukar mengerti
Pantasnya diri tertawan
Tak sempat berkelip aku kau punya
Biarpun mengutus ilham menuju jiwa
Teguhmu suatu azam melamar rasa
Biar pun kita mencuba
Sembunyi .. namunkan terlihat
Yang jelas di wajah
Kata memang sarat merasakan cinta
Bagaikan bintang di malam
Cerah beri cahaya
Tak terhalang menyinari segala
Bertentang mata sebentar
Dihanyut angan
Tersentap lalu ku sedar diperhatikan
Sedangnya diri terasa ke mana
Renungan aku nak alih
Bertentang mata sebentar
Dihayut angan
Tersentap lalu ku sedar diperhatikan
Sedangnya diri terrasa ke mana
Renungan aku nak alih
Sembunyi ….namunkan terlihat
Yang jelas di wajah
Kita sememangnya sarat
Merasakan cinta
Bagaikan bintang di malam
Cerah beri cahaya
Tak terhalang menyinari segala
Walau kita cuba sembunyi
Namun terlihat segalanya yang
Tersimpan di hati
Bintang-bintang di malam
Cerah beri cahaya
Tak terhalang menyinari segala
Walau kita cuba sembunyi
Namun terlihat segalanya yang
Tersimpan di hati.....

No comments:

Post a Comment