Tuesday, September 8, 2015

Oh My Tummy!

Kena serang sakit perut and chery berry since petang tadi.
Apa aje laa yang aku makan tadi?

Breakfast: mi goreng + fishcake n cili padi
Lunch : Mihun Tomyam Udang

Aku syak the culprit is fishcake n cilipadi tu. Sebab mi aku goreng sendiri. Fishcake n cilipadi tapau kat luar.
Sebab masa aku makan rasa cilipadi tu semacam je...but lapar punya pasal aku bedal jugak.
Nepsu punya pasal, hah..merasa lah ulang alik ke tandas.

Sampai rumah, telan chi kit teck aun.
Lega sikit. Now rest kat peraduan.
Nak buat house chores memang tak larat. Tu hah, dua bakul besar kain menggunung nak dilipat pun aku buat2 x nampak. Esok kalau aku dah kebah dari sakit ni akan ku bereskan semuanya.

Eh..rajin pulak aku hapdet hari ni kan?
Alah kita layan sementara angin kus2 masih ada. Dah malas nanti makan hari/minggu baru berhapdet.

Later, pipols!

No comments:

Post a Comment