Tuesday, May 12, 2015

Asalnya Menemankan, Tapi Mendapat Kegembiraan

Assalamualaikum...

Hai...terasa rajin pulak nak mengupdate entry kedua untuk hari ini.
Tapi bukan entry Bali ye.
Ini cerita lepas dah balik dari Bali.
Pun berperap dah berapa lama ntah dalam draft.
Tapi since mata aku semak nengokkan perkataan 'draft' tu, moh le kite citer sementara aku rajin.


Hari tu (bulan lalu to be exact. Berapa haribulan aku tak ingat but yang pasti hari Sabtu) aku meneman aunty aku nak jumpa orang.
Ada urusan bisnes katanya.
Kebetulan hari tu aku pakai kereta, so aku offer diri temankan dia.
FYI aku panggil aunty aku as Bubu, maksudnya makcik in Urdhu language.

So after work aku ambik Bubu dari Country Heights and terus ke Centre Point for her appointment.
Lepas tu Bubu belanja aku lunch..heheh..
Tapi sebelum makan, weols singgah dulu kat Lazo Diamond sebab si Bubu nak beli cincin.
FYI adik aku no 4 keja kat Lazo Diamond.
Dah selesai membeli, tetiba adik aku offer nak belikan aku cincin.
Hoih..pucuk dicita uols!
Kecik tapak tangan, tapak CP aku tadahkan.


Tadaaaa...

Alhamdulillah rejeki aku nak dapat cincin and di belanja makan hari tu. 

Walaupun simple and tak mahal tapi aku tetap happy.

Thank you Bubu & my brother, semoga bertambah murah rezeki dan sentiasa diberkati Allah SWT


Dah. Itu je nak cerita.

*lambai ratu*

No comments:

Post a Comment