Saturday, March 14, 2015

Again And Again...

Aku rasa penyakit pelupa aku ni makin teruk.
Ok tidak la teruk sangat but getting worse everyday.
Semenjak menghampiri 4 series 3 tahun lagi ni makin kronik pelupanya.
Yang pelik tu, benda bertahun tahun dulu aku boleh ingat, tapi benda yang baru lepas beberapa hari aku boleh tak ingat langsung.
Itu takpe, boleh tolerate lagi.
yang paling aku menyampah pah pah sangat, is time solat pun aku boleh tak ingat dah sampai rakaat keberapa. Haru tak macam tu?
Rasa nak menangis je sebab tak pasal pasal kena ulang solat beberapa kali.

Tau tak dalam minggu ni aje dah DUA kali aku kena menapak balik ke office sebab tertinggal purse?
And dah beberapa kali HP office aku tertinggal kat rumah?
Haih....letih aku!
Belum lagi masuk bab lupa hari, tarikh dan sebagainya.
And tau tak sometimes bila aku masak, aku tak ingat dah letak garam ke, gula ke...
Boleh je rasa, tapi aku tak suka laa. Tak best tau macam ni, rimas aku!

Some people cakap mungkin effect daripada ubat BP yang aku makan sekarang.
Mungkin jugak kan. Nanti next check up aku nak tanya doctor lah.
Talking about BP meds...hoih melampau mahal harganya.
Ubat aku yang terbaru ni if ambik untuk sebulan dah seratus lebih.
Yang before this RM65. Tapi tak sesuai kot, kena ambik ubat lain.
Ni lagi satu buat aku stress sebab bila check up memang la ada turun but tak banyak.
Bebaru ni check, ambik kau naik lagi. Tu yang kena tukar ubat.
Takpelah. Demi kesihatan aku pasrah.

Dah. Tu je nak bebel.

See ya in my next update.

No comments:

Post a Comment