Monday, April 20, 2015

Pissed!

I just wanna let my steam off in this entry so forgive me for any vulgar words that may be used coz I am really, really PISSED right now!

Aku paling benci bila aku sudah buat plan in advance tapi for some sreason the plan is fucked up by some stupid people!
Lebih lebih lagi bila plan yang melibatkan family aku.
You see, my family (to be specific, my brother and aunt) have been planning for a short, 3d2n getaway to Kundasang on this coming Labour Day's PH.
We're all excited and gerared up for the trip.
I have planned to swap my Saturday off earlier with this colleague of mine earlier.
Everything was okay. I am so happy and looking forward for the trip.
Until today.

Kesialan dan keharam jadahan apakah bila tetiba si colleague pulak decide dia mau ambil cuti on the said date!
Bloody, bloody bitch! I hope you die and burn in hell!
Aku. Tersangat. Marah. Sampai. Tak. Terkata.

So now my plan is ruined thanks to you, you stinking rotting bitch! I hate you!
Kalau benda ni baru aku apply hari ni mungkin aku boleh terima if she refused to swap. But aku dah arrange dengan dia more than a month ago kot.
Masa tu she said okay...can be arranged..bla bla bla...
Tapi sekarang cakap lain. Dasar babik! Kimbet!

Hah kau....kan tak pasal2 aku memaki berbakul bakul.
Sepanjang hari ni hati aku panas membara. Seronok setan2 dok bakar2 hati aku.
Sepanjang hari juga aku katup mulut. Nak bercakap pun menyampah. Lagipun kalau aku bercakap time hati tengah menggelegak alamatnya boleh jadi perang.
Jangan dicabar mulut takde filter ni kalau tak tahan maki.

Bencilah!

No comments:

Post a Comment