Sunday, April 21, 2013

The BB story...

I've bought a new phone. Ok, not a 'new' new..2nd hand jer pun..but still new to me lah kan. And sebenarnya pembelian adalah di taja sepenuhnya oleh my uncle.

So, the day my uncle gave me the money, aku terus survey BB d mudah.my tapi macam tak berapa berkenan with what they have there. Rasa was was tu tebal sangat and takut kena tipu. Fikir punya fikir, roger adik aku minta tolong. I trust his judgement when it comes to phones or fancy gadgets. Tapi dalam hati still tawakal habis lah..hehe. Kejap je dia cari, dah jumpa pun BB idamanku. Signed sealed delivered on the spot. But aku kena tunggu ler si adikku tersayang came home from work baru boleh bermesra dengan cinta baru. Tak sabar rasa! 

Pendek cerita, he came home with the phone and when I saw it, I was like, 

Whaaaaat?? Touch screen????? *slaps forehead*

 Adoi. Masak la aku! Memang aku bermasalah pakai phone touch screen. Dah jari gemuk, lain di tekan lain yg keluar. Help! Oh well, apo nak buek. Dah di beli pun. And you know what? I love it! Cuma aku memang stresslah dgn touch screen ni. I need more practice and even more patience. Wish me luck! Oh, it's BB Torch 9860, by the way ;)

 P/s haaaa...siap pun! Punyalah seksaaaaa menaip entry ni! Hampir musnah kesabaran aku tau! Update via phone.

No comments:

Post a Comment