Thursday, November 22, 2012

Order

Hari ini, pertama kali dalam hidup aku mengorder beauty product. Itu pun sebab murah. Dan sebab budak trainee punya kakak yg jual (that's why murah). Home made collagen, dia masak & proses sendiri. Ada flavour mango, asli & ribena. Nanti aku upkan gambarnya.

Jujur aku cakap, I'm a non believer in beauty product. I don't think I need one. Perasan muda forever. Tapi, lately ni bila tengok cermin mesti terkejut macam nampak mak lampir, especially towards the end of the day...dengan muka ada minyak, open pores pun makin meluaskan jajahan...buat aku berfikir akan keperluan mengambil supplement. Rasanya tidaklah menjadi satu kesalahan kalau ambil berat pasal kesihatan kan, daripada kau sawan sepuluh kali everytime tengok cermin *urut dada*.

Maka oleh sebab diatas, aku pun order the collagen thingy dari kakak budak trainee kami tu. Menurut trainee, esok Insya Allah blh sampai.


Wauwee...x sabarnya! Ekekekeke....

I will upload my before & after pics.

Harap jangan muntah.

C ya!

No comments:

Post a Comment